جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ 
‍ ‌‌پیام مشترك سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر رودسر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید

پیام مشترک سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر رودسر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید

بسمه تعالی

با آمدن ماه مهر، یادها و خاطراتی در ذهن ما شکل می‌گیرد.نخست هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و ایثارگری آنانی است که با عبور از عافیت‌طلبی و منیّت‌ها، برای دفاع از میهن اسلامی به نبرد با دشمن تا بن دندان مسلح پرداختند.انسان‌های بزرگی که گرانبهاترین سرمایه خویش یعنی جان عزیزشان را برای حراست از آرمان‌ها، ارزش‌ها و تمامیت ارضی سرزمین خویش تقدیم کردند.

ضمن گرامیداشت این مناسبت مهم، تاکید بر این نکته ضروری است که تنها طریق توفیق، پیروی از مسیر این جلوه‌های ایثار و شهادت است و تنها شیوه عملی این رهروی، خدمتگزاری واقعی و خالصانه به مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار است.

مناسبت دیگر این ایام، آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز علمی است؛ شروع مسیر خردورزی و علم‌آموزی برای آینده‌سازان این مرز و بوم که در نهایت به توسعه و آبادانی شهر و کشورمان می‌انجامد.فرزندانی که میراث‌داران حقیقی مکتب شهیدان راه حق هستند و راه آنان را که همانا اعتلا و عزت نظام توحیدی است ادامه می‌دهند.

در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت و بزرگداشت این دو مناسبت، علو درجات را برای شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهیدان والامقام شهرستان رودسر و همچنین صحت و سلامتی آموزگاران و مربیان و رشد علمی و تعالی دانش‌آموزان عزیز را از خدای منان مسألت داریم.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0