پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۳/۰۹/۱۳ 
  • کد خبر : ۲۲۸۶
صورتجلسه 103 فوق العاده شورا مورخ 18-8-93

جلسه فوق­العاده/ شورا  بنا به  درخواست شماره 724/93  مورخ 11/8/1393 شماره جلسه  103  شورا درساعت 17 روز یک­شنبه مورخ 18/8/1393 با حضور  کلیه اعضاء در محل  شورا  تشکیل و  پس از  بحث و تبادل  نظر  تصمیماتی به شرح  زیر اتخاذ  گردید:

دستور جلسه :  نامه شماره  20271/10/93 مورخ 28/7/1393   و    نامه شماره  21322/10/93 مورخ 10/8/1393

خلاصه مذاکرات: ابتدا آیاتی از قرآن مجید تلاوت شد، سپس آقای صفری رئیس شورا با نام و یاد خداوند متعال و هدیه درود و سلام به ساحت مبارک امام زمان (عج)، شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، امام رحمت ا... علیه و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری جلسه را آغاز کردند.

در ادامه شهردار محترم جناب آقای قنبرزاده در جلسه حضور یافتند و با اعضای شورا به بحث و تبادل نظر پرداختند. از جمله موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت، پیرامون کارخانه کمپوست بوده که نیاز واجب امروزه مردم شهر عنوان شد و ایستگاه CNG و استخر شنا و برخی دیگر از موارد نیز مطرح شدند.

موضوع بسیار مهم مورد بحث دیگر، مبلمان و معماری شهری(آبنما، نورپردازی، فضای سبز و سایر موارد مرتبط) بود که با توجه به بافت تاریخی و فرهنگی و ماهیت شهر، ضروری است. برای تغییر در این حوزه از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای مشاورین و کارشناسان مربوطه درون و برون اداره بهره برده شود تا ساختاری ماندگار و همخوان با بافت شهری ایجاد شود. لذا با عنایت به موضوع مطروحه و موارد در حال انجام و مدنظر توسط شهردار، حتماً موراد توسط شهردار به شورا گزارش داده شود تا خرد جمعی و نظر شورایی پس از طرح در کمیسیون­های مربوطه نیز پشتوانه طرح­ها شود.

موضوع حائز اهمیت دیگر واگذاری امتیاز تاکسی به واجدین شرایط بود که طبق دستوالعمل و مصوبه­های دوره­های گذشته شورا در حال اجرا است، مقرر شد کلیه مصوبات قبلی شورا در این خصوص کان لم یکن شود و بموجب تبصره 3 ماده 5 آئین­نامه اجرائی قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی .... تصویب هزینه خدمات و صدور مجوزهای موضوع آئین­نامه و حق امتیاز پروانه بهره­برداری، حق امتیاز واگذاری نمایندگی به اشخاص حقوقی که در حدود اختیارات شورای اسلامی شهر است، اقدام می­گردد. لذا در کلیه امور مجوزهای تاکسی­های شهری، حق امتیاز واگذاری تاکسی توسط شورا اسلامی شهر رودسر اقدام لازم معمول و پس از آن به نصب پرده مبادرت گردد.

در ادامه ریاست و اعضای شورا از امام جمعه محترم، فرماندار محترم، شهردار محترم رودسر و همچنین کارکنان شهرداری و مسئولین شهر و کلیه کسانی که در اجرای باشکوه مراسم تاسوعائیان و نیز ساماندهی و نظم بخشیدن به این مراسم معنوی تلاش و همت فراوانی نمودند، بسیار قدردانی کردند.

در ادامه نامه­های واصله از شهرداری قرائت و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

مصوبات:

بند یک : *****

نامه شماره  20271/10/93 مورخ 28/7/1393 شهرداری رودسر در خصوص مشارکت در طرح صیانت از رودخانه­های کیارود و شیرارود با شرکت آتیه چشم انداز کاسپین بعد از احاله از کمیسیون در جلسه مطرح و تصویب نگردید.

بند دو : *****

نامه شماره  21322/10/93 مورخ 10/8/1393 شهرداری رودسر در خصوص درخواست مجوز بکارگیری نیروهای حجمی و یا قرارداد با پیمانکار یا بصورت روزمزد بعد از احاله از کمیسیون در جلسه شورا مطرح و تصویب نگردید.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0