Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Sun Nov 14, 2021
برای خدمت به مردم یك روز هم نباید از دست برود

برای خدمت به مردم یک روز هم نباید از دست برود.
 امام جمعه شهرستان رودسر عصر امروز با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر رودسر که با حضور مهندس صفایی اصلی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شورای این شهر برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: با داشتن دولت ، مجلس و استاندار انقلابی بهترین زمان برای خدمت به مردم اکنون است و برای این امر مهم یک روز هم نباید از دست برود.
 حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: وقت گذاری برای خدمت به مردم باید اولویت کارها باشد و هیچ کاری ارزشمندتر از این نیست که مسئول در بین مردم بوده و در قالب مسجد محوری با شناسایی مشکلات در رفع آنها گام بردارند.
 وی در ادامه با تحسین اقدام شورای ششم در انتخاب سریع شهردار بومی برای شهر رودسر گفت : انتظار می رود شورای شهر و شهردار محترم نسبت به کارهای عمرانی و فرهنگی اهتمام ویژه داشته و اقدامات صورت گرفته را به مردم گزارش دهند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در باران اخیر نمود پیدا کرد نیاز لایروبی رودخانه هاست و  جهت رفع موانع موجود  با همکاری و نظارت  دستگاه قضایی رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.
 ایشان در پایان از شورای دوره ششم در خواست کرد که از ظرفیت‌های ساحل رودسر با ارائه طرح  مناسب جهت جذب گردشگر و اقدامات فرهنگی بهره گیری شود.
 رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز در این جلسه گفت :شورای ششم در بحث خدمات دهی و ارائه خدمات به شهروندان گام های زیربنایی مناسبی برداشته و جهت تسریع در تحقق آن جلسات شورا هر هفته با حضور یکی از مدیران مرتبط با مدیریت شهری همچون آب و فاضلاب ، بنیاد مسکن و غیره برگزار خواهد شد .
اسماعیل صفری افزود:در حال حاضر ۲۰۰ هزار متر مربع جاده و معابر نیازمند به آسفالت در شهر وجود دارد که شهرداری و شورای ششم در تلاش است بر اساس اولویت نسبت به زیر سازی و آسفالت آنها اقدام نماید.
مهندس مازیار صفائی اصلی شهردار رودسر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه  لایروبی رودخانه های شهر جهت جلوگیری از سیلاب از خواسته های شهروندان است گفت بر اساس  قانون شهرداریها نگهداری و تنظیف انهار و رودخانه‌ها از وظایف شهرداری‌ها می باشد اما در عمل به دلیل مخالفت برخی از دستگاه ها شهرداران نمی‌توانند بدون دغدغه اقدام به لایروبی رودخانه ها کرده و از مصالح موجود در بستر آن برای مقاوم سازی و دیوار سازی همان رودخانه استفاده کنند.
وی تصریح کرد در صورت همکاری کلیه دستگاه ها شهرداری رودسر آماده است در اسرع وقت نسبت به لایروبی و دیواره سازی رودخانه های شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0